Turvavyöruusu

Tuo varmaan lisää ajoturvallisuutta ja ennakointia, kun ei passais paljoo nojailla eteenpäin…

Esinahkavyö

Mukavan pehmeä(?), mutta kenties hieman liian elastinen…