Tällä kaivolla ne pojat käy jopa huvikseen!
Ovatpahan teemaan sopivat ja varmaan pehmeät istua!
Ainakin olisi tarjolla luomumaitoa!
..poika ei osaa arvostaa vielä ilmestystä.. :|
…toivottavasti tuosta sametista tehdään naistenvaatteita.. o_O
…ei passaa ainakaa sukulaisissa tuollee tervehtiä.. o_O