Ei ole tuollakaan pukupakkoa, mutta pyyhepakko kylläkin!
Näemmä maistraatin sukulaisrakennuksia.. .
Sanoisinko, että tuon talon mukana tulisi ongelmia poikineen!
Näppärää.. tietää ainakin mitä tilaa.. :|
Minkäköhänlaiset luontaisedut noissa hommissa on?