Se puuttuis ku käytettyjä satelis!
Pöllö ei tiennyt, että asioita ei voi ei-nähdä, kun jokin on kerran nähty…
No mahtaa olla lämmin!
..Nyt taitaa Risto kyllä liioitella!
Hätä ei lue lakia… :|