Arvasin, että noilla on aina jotain taka-ajatuksia!!
…ja miten uhrit houkutellaan mitään aavistamattomina tuonne rumpuun sisälle?!
..noidenkin alle tarvii varmaan ne muovisuojat vahinkojen varalle.. :/
”Suut puhtaaksi”..
… nyt on likainen ja pelottava olo.. o_O
Kerrankin.. ikä edellä kauneutta.
Siisti karhu.. :|