Se puuttuis ku käytettyjä satelis!
Kiirettä pitää, mutta kiitettävästi pääsee reissaamaan vuodessa!
..Nyt taitaa Risto kyllä liioitella!
Meillä käytetään vain tervaa tai eukalyptusta…
Hätä ei lue lakia… :|