Päähänpistokoe

Tohtori Rutasen kokeisiin osallistuville sentäs maksettiin tavallista enemmän…

Ulosajokoe

…varmaan jänskättäis vähän enemmän ku normi-inssissä.. o_O

Vesikoetulos

..toc-toc-toc, niinku Asterix sanoisi.. hulluja nuo vainoojat oli. Mut olipahan ”varmasti” yksi noita vähemmän. :|