Taitaa olla liiketilat hulppeemmat kuin kauppatavaran olosuhteet?
Tuota voisi kutsua jo melko perustellusti ”kissan nussimaksi tuuriksi”. :|
Olisikohan tarvetta tuollaiselle? :o