Mä varmaan sammuisin ensimmäisestäkin!
Kyyyllä mäkin varmaan korkkaisin..
Lärveissä tietty ei tulis stressattua turhaan väistämätöntä…
..tutun tuntuinen tunne.. :/
No sillä lailla! :D Lähtee hyvin päivä käyntiin!