…niin. Tähdätäänkö tällä kongnitiiviseen ylikuormitukseen? :|
Väkisinmakuupussi
Aijaijai.. Eikös kaikille tytöille ole sanottu, ettei oiota mistään yksin.. etenkään mihinkään ”tunneleihin” :|
Aataminomenamehu
Maistuis varmaan Eevallekkin.. missä lie taas luuraamassa, omenoita popsimassa.. :|