Väkisinmakuupussi

Aijaijai.. Eikös kaikille tytöille ole sanottu, ettei oiota mistään yksin.. etenkään mihinkään ”tunneleihin” :|

Kitalakimies

Hammaslääkärikäynnit ainakin helpottuu.. ”Sano AAAAAA”.

Hirttopuutarha

Mummohan on pitäny hyvää huolta . . . Niin nätisti on kaikki esillä. :|

Aataminomenamehu

Maistuis varmaan Eevallekkin.. missä lie taas luuraamassa, omenoita popsimassa.. :|

Jääkaappihomo

Onneks tollasia ylläreitä ei oo omalle kohdalle sattunu.. :|