Insinöörin ja biologin laskema evoluution seuraava askel!
liittymä
Hyväksikäyttöliittymä
Onkohan tuossa käyttöliittymässä otettu myös esteettömyys ja saavutettavuus huomioon?
Kertakäyttöliittymä
Kerrankin voidaan sanoa, että vika on sovelluksessa, eikä penkin ja näppäimistön välissä!